Studiu: Consumul regulat de hotdog ar putea reduce speranţa de viaţă – Monitorul de Galati
Un aliment foarte popular şi consumat frecvent în multe ţări, inclusiv în România, ar putea avea efecte negative asupra sănătăţii dacă este inclus constant în dietă. Potrivit unui studiu realizat de cercetători de la Universitatea din Michigan, consumul unui singur hotdog ar putea fi asociat cu o reducere a speranţei de viaţă de aproximativ 36 […]
Articolul Studiu: Consumul regulat de hotdog ar putea reduce speranţa de viaţă apare prima dată în Monitorul de Galati.
Monitorul de Galați – publicație de știri cu ediție online și print. Știri locale, naționale și internaționale, politică, economie și actualitate.