Astăzi, 11 septembrie, toate centrele de relaţii clienţi ale ENGIE Romania sunt închise. Ziua de 11 septembrie este liberă pentru angajaţii companiei, conform prevederilor contractului colectiv de muncă în vigoare. Începând de luni, 14 septembrie, se revine la programul normal de funcţionare, ce poate fi accesat pe site-ul companiei, engie.ro. Clienții au posibilitatea de a realiza diverse tipuri de operațiuni online, utilizând formularul de contact de pe site-ul engie.ro, www.engie.ro/contact, precum și prin intermediul aplicației engiemobile, disponibilă în Google Play și App Store.
Tipurile de operațiuni pe care clienții ENGIE le pot realiza online sunt următoarele:
• Vizualizarea detaliilor despre factură și consum;
• Plata online;
• Transmiterea index-ului lunar (alternativ, se poate transmite și la numărul de telefon 0800 800 200 pe baza codului de autocitire, regăsit pe factura de gaze naturale);
• Activarea facturii pe e-mail;
• Încheierea unui contract de energie electrică, gaze naturale și servicii tehnice;
• Schimbarea titularului de contract.
În ceea ce privește serviciul național de call-center, apelabil la numărul unic de telefon 021.9366, acesta va fi limitat la funcţionalităţile uzuale, respectiv oferirea de informaţii generale despre serviciile şi produsele companiei, fără a fi posibilă consultarea unui specialist al companiei.
Pentru intervenţiile în caz de urgenţă (miros de gaze sau scurgeri de gaze), Distrigaz Sud Reţele, filiala de distribuţie a ENGIE Romania, asigură permanenţa prin echipele sale la numărul unic de telefon 021.9281 pentru toți clienţii din aria deservită de către companie.